Friday, February 4, 2011

whats happening soon :)

Okeh !! ape yg bakal berlaku akn dtg ... aku nk jmpe die .. nak jmep die .. nk jmpe die .. 
n nak jmpe die .. sbb aku pelu pujok die .. and happykan die smula ..

perangai diaa 
-------> seorang yang bodoh , babi , bangang , gilaaa 
-------> sukee dgr org makii die , ta makii die , die majukk 
-------> even kasar, die sbnarnye sngt sweet , baikk :)
-------> die ta sukee aku main bibir aku :)
-------> sukee nyanyi bila aku kol die , mmg best ! sukee 
-------> sukee kate xnakkkkk , tidakk !!
-------> sukee pke negatiff haa kat aku , 
-------> cepat sngt merajukk 
-------> sukee tengking akuu dgn nada yg sngt tnggi 
-------> cepat berubah mood , mood dia ta menentu ahh 
-------> sygkan sumeee wife die iaitu kasuutt die .. MACBETH yg dicintai
-------> hnye kwan2 yg bisa menghappykan die :)
-------> seorang giggers , any gigs die akan pegi , tapii yg melibatkan band yg dia sukee jaa hah ..
-------> die sukee gelakk bilaa ngn kwan , tapii ssah gelakk ngn pompuan :)
-------> die snang okeyh dan snang jgak tak oke balik 
-------> die akn moody kalau bnyk msalah ..
-------> sukee kpada tech deck , n sdang blaja :)
-------> rajin keja lahh untuk penuhi keinginan die ..
-------> die nak sumthing , mesti akn dapatkan .
-------> syg family die .. 
-------> syg kwan2 die .. 

hahh !! itu sumee perangaii diee .. tapi ta kesah sal sumee tuh .. chane pon pangai die . he's the one ..
aku akn tahan slagi aku bolehh .. aku akn wat yg terbaik untuk die .. 
n jadii yg terbaik dimata die ..
aku takann hipokrit slama ngn die , hnye jadii diri aku sendri :)
syg aku hanya untuk die ! <3



No comments:

Post a Comment